Časté otázky
Čo je TraveliX?
TraveliX Vám prináša atraktívne
ponuky s najvyššími možnými zľavami na ubytovanie, dovolenky, víkendové pobyty
v hoteloch, wellness a masáže v relax centrách a ďalšie zaujímavé služby.
Ponuky TraveliXu sú časovo aj počtom limitované. Môže sa stať, že ponuky môžu byť
rýchlo vypredané a preto si včas zakúpte váš zľavový kupón.
C
Na stránke www.travelix.sk
si vyberiete ponuku, o ktorú máte záujem. Po výbere stlačte tlačidlo "Kúpiť".
Na nasledujúcej stránke si zvolíte počet zľavových kupónov, ktoré si chcete
kúpiť a spôsob platby. Následne vyplňte vaše kontaktné a platobné údaje /v
prípade úhrady cez internet banking budete pre platbu presmerovaný priamo na
web stránku banky/. Po uhradení ceny ponuky a aktivácii zľavy na vami zadanú
emailovú adresu obdržíte zľavový kupón.
Aby bola zľava
aktivovaná, musí sa nájsť dostatočný počet záujemcov, uvedený v zľave.
Záleží len na Vás, aby sa o dnešnej zľave dozvedelo čo najviac Vašich
priateľov a známych. V prípade, že zľava si nenájde dostatočný počet
kupujúcich, zľava neplatí a zaplatená suma za zľavový kupón vám bude vrátená na
účet, z ktorého ste platbu za takýto kupón vykonali.
Je
dodržaná kvalita ubytovania a dovoleniek pri takých vysokých zľavách?
Áno, všetky služby na
zájazdoch a v hoteloch sú tie isté ako pri cenníkových cenách.
Ako je
možné, aby bola na dovolenky a ubytovanie na www.travelix.sk až tak veľká
zľava?
Zľava je vysoká
preto, že jednotliví touroperátori a ubytovacie zariadenia ušetria na nákladoch
na propagáciu a získajú nových záujemcov o svoje služby.
Ako to
celé funguje?
Niekoľkokrát týždenne Vám prinášame nové jedinečné ponuky za najlepšie ceny vďaka neuveriteľným zľavám. Nárok na zľavnenú ponuku získate len vtedy, ak sa si zľavový kupón objedná dostatočný počet záujemcov.
Je nakupovanie na webovom
portáli www.travelix.sk bezpečné?
Áno, pre
spracovanie osobných údajov a platieb využívame najnovšie technológie
zaručujúce maximálnu ochranu vašich údajov. Pre spracovanie platieb je použité SSL
kódovanie. Používame platobnú bránu banky, ktorá vám zabezpečuje najvyšší
spôsob ochrany platieb a osobných údajov
na internete. Všetky údaje zadávate priamo do systému banky a naša spoločnosť
nedochádza vôbec do kontaktu s Vašimi údajmi.
Môže
niekto zneužiť zľavový kupón?
Každý kupón je
jedinečný a kontroluje ho po predložení zákazníkom samotný poskytovateľ zľavy.
Nie je teda možné vytvárať kópie alebo nové kupóny. Každý kupón má jedinečný
kód. Kupón dostane zákazník prostredníctvom e-mailu do svojej poštovej
schránky.
Ako mám využiť poskytnutú zľavu?
Po obdržaní vašej
platby vám bude zaslaný na Vami určený e-mail zľavový kupón. Riaďte sa pokynmi
na zľavovom kupóne. Vytlačený kupón si potom uplatnite u poskytovateľa zľavy.
Na základe zľavového kupónu budete môcť využívať služby, ktoré sú uvedené na
zľavovom kupóne.
Čo ak mi hneď po
zaplatení neprišiel zľavový kupón na môj mail?
Zľavový kupón
dostanete z nášho systému automaticky až po pripísaní Vašej platby na náš účet.
Niekedy sa môže platba zo strany banky omeškať najmä pri objednaní služby počas
víkendu, alebo sviatku. Spravidla najneskôr na druhý deň by Vám mal prísť kupón
na Vami určený e-mail. Ak Vám kupón neprišiel do 48 hodín, prosím Vás, kontaktujte
nás na náš e-mail: reklamacie@travelix.sk.
Zasielate aj daňový doklad/faktúru po objednaní zľavového
kupónu?
Daňový doklad
(faktúru, pokladničný blok) vystavuje zariadenie, ktoré Vám samotnú službu
poskytne. Zariadenie Vám vystaví daňový doklad v momente, keď je služba
poskytnutá a kedy je kupón uplatnený. TraveliX.sk vystupuje výlučne
v pozícii sprostredkovateľa, služby objednané prostredníctvom portálu
zákazníkom neposkytuje a teda zákazníkom nevystavuje žiadny daňový doklad.